Search
Close this search box.

Το κόστος επιστροφής (μεταφορικά έξοδα) των προϊόντων βαρύνει τον πελάτη/ παραλήπτη σε περιπτώσεις που δεν φέρει ευθύνη η εταιρεία Γαλανός για την επιστροφή των προϊόντων.

Για επιστροφές προϊόντων για τις οποίες δεν φέρει ευθύνη η εταιρεία μας, γίνονται δεκτές μέχρι και 10 εργάσιμες ήμερες μετά την έκδοση του σχετικού τιμολογίου και μόνον εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν ανοιχτεί από την συσκευασία.

Η οποιαδήποτε επιστροφή αφορά αποκλειστικά και γίνεται δεκτή μόνο σε είδη και όχι σε χρηματικό ποσό.

Η κατάσταση των προϊόντων ελέγχεται πάντα πριν την οριστική αποστολή της εκάστοτε παραγγελίας. Εάν διαπιστωθεί ελάττωμα ή πρόβλημα στην παραγγελία σας, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή των προϊόντων εντός της αναγραφόμενης προθεσμίας δέκα ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που έχει εκδοθεί το σχετικό παραστατικό. Επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση και χωρίς να επιβαρύνεται με δαπάνες επιστροφής. Είναι απαραίτητο να υπάρχει το παραστατικό για να πραγματοποιηθεί επιστροφή.

Στην περίπτωση επιστροφής ειδών για προσωπικούς λόγους τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη και δεν πρέπει να έχει ανοιχτεί η συσκευασία, καθώς η εταιρεία μας δεν φέρει ευθύνη. Επιστροφές σε χρηματικό ποσό δεν πραγματοποιούνται, παρά μόνο σε είδη.

Συνιστούμε κατά την παράδοση των προϊόντων σας, να προσέχετε την κατάσταση στην οποία λαμβάνετε τα προϊόντα και την συσκευασία τους, προκειμένου να επιλυθεί άμεσα τυχόν ελάττωμα ή παράβλεψη στην παραγγελία.